Image
Ο παρών κανονισμός αφορά στη διαδικασία διαχείρισης παραπόνων/ενστάσεων που δύνανται να υποβάλουν οι ενεργοί φοιτητές του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (ΠΠΣ) σχετικά με τις εκπαιδευτικές, διοικητικές και λοιπές παρεχόμενες από αυτό υπηρεσίες και που μπορούν να επιλυθούν εντός του Ακαδημαϊκού Τμήματος ή Σχολής. Ως παράπονο/ένσταση ορίζεται μία ανησυχία ή ένα ζήτημα που προκαλεί δυσαρέσκεια, το οποίο αφορά στο επίπεδο ποιότητας των παρεχόμενων από το ΠΠΣ υπηρεσιών και του οποίου η διαδικασία επίλυσης δεν καλύπτεται από άλλους κανονισμούς και διεργασίες.
Σημειώνεται ότι σοβαρά προβλήματα τα οποία ξεφεύγουν από τον όρο του «παραπόνου», αφορούν στην αρμοδιότητα του Συνηγόρου του Φοιτητή.
Ενημερωμένο:
Νοεμβρίου